Moment Marketing
Een model voor de toekomst.

Van evenementen om te plezieren naar momenten om te waarderen.




We People's visie

Ieder merk of bedrijf wil een sterke relatie uitbouwen met zijn stakeholders. Je krijgt maar verbinding als je voldoende momenten met die groep doorbrengt. Events zorgen ervoor dat er een community rondom je merk gecreëerd wordt. Ze zijn tevens het middel bij uitstek om jouw merk te laden met een betekenis en dit te vertalen in persoonlijke en subjectieve emoties en ervaringen. Die ervaringen leiden tot kenmerken die iemand toeschrijft aan het merk of de organisatie.

  • Moment Marketing is een unieke gids die ervoor zorgt dat je stakeholders zich door middel van evenementiële communicatie met je merk of organisatie verbinden
  • Moment Marketing geeft inzichten in hoe events memorable momenten worden en hoe je de reputatie van je merk kan verstevigen
  • Moment Marketing biedt bovendien een handig model waarmee je zelf aan de slag kan gaan



Onze ambassadeurs

Ze geloven in onze visie, zijn doordrongen met onze filosofie.
Ze voeden ons met hun inzichten, inhoud en inspiratie.
Ze begeleiden en steunen ons.
We kunnen ze onze fans van het eerste uur noemen.

Olivier Van Duuren

“Moment Marketing is een sprankel voor elk individu – in 1 woord, serendipity.”

Harry Demey

“Momenten om te koesteren, die relevant en onderscheidend zijn, zo maak je als bedrijf het verschil.”

Tom Palmaerts

“Moment Marketing gaat helpen het momentum te creëren waar mensen elkaar ontmoeten en fan worden van je merk.”

Philippe Gosseye

“Digital wordt het fundament, maar het verschil ga je maken met analoge marketing: Moment Marketing.”

Barbara Torfs

"Moment Marketing zit in de emotie die je kan geven aan anderen. Het moment dat je hen persoonlijk kan raken."

Bruno Vandegehuchte

“Wanneer mensen elkaar kruisen, dankzij Moment Marketing, ontstaat een nieuwe generatie van gelukzalige professionele momenten."

Noël Slangen

“Moment Marketing betekent deel worden van een veel groter geheel, waar je gevoelens bij hebt en een gemeenschappelijke noemer vindt.”

Ivan De Witte

“Het merk AAGent is één bruisend geheel van memorabele momenten. Nog eens kampioen spelen, dat zou alle elementen van Moment Marketing in zich hebben…”

Michiel Vanderheyden

“Evenementiele communicatie heeft nood aan een volgende stap. Ik schreef het boek Moment Marketing om bedrijven te helpen in het bewaken en optimaliseren van hun menselijk kapitaal.”